Tales From The Under-Realm: After Midnight
Our heroine protagonist takes up a new job as a guard and discovers the start of a series of murders, all with one thing in common: they occur after midnight.
Who is behind them? What do they have to do with our young guard? Will she too become a victim of the mysterious assassin?
In this dark / gothic visual novel with multiple endings, your choices matter and will determine who stays alive and who dies.
Discovering the whole truth about the murders may require multiple playthroughs.