Tales From The Under-Realm: Hazel
A mysterious entity known as the Nameless God tells the unusual story about a witch named Hazel.
Captured, Hazel awakens to find herself confined in a cell. To her side lies Sasha, an assassin whose lethal skills are matched only by her captivating beauty. But can Hazel trust her just because they're in a similar situation?
The alternative is putting her faith in Tori, the imposing paladin interrogating her. Do all of Hazel’s choices lead to certain death? Or does she have one final trick up her sleeve?