Tales of Aravorn: Seasons of the Wolf
In this visual novel RPG game, you can play as either Shea or Althea, twins from the ice-shrouded village Ninim.
The twins' tale starts on a day like many others when one of the siblings finds a young wolf and decides to take it with them.
Their epic journey will take the siblings to the desert-wrapped city of Dingirra, and to the storm-shrouded port of Shacklesplit.
Explore the corruption-riddled halls of Dingirra, and contest with the crimelords who claim it as their own domain. Sail the high seas and get back home safely!
Battle a large variety of enemies in turn-based tactical battles and loot randomized items for a different game every time!