Tamagoneko
Tamagoneko is a 2D platformer that is both charming and tough as nails, designed for the fans of "kaizo" games.
Play as a nimble white cat navigating through saws, pits, and spikes to rescue lost kitten eggs. In each new world, your cat will learn new moves to overcome even more difficult obstacles.