Tamashii
Inspired by obscure Japanese games from the 90s and late 80s, Tamashii is a unique puzzle-platformer set in a distorted world of striking horror and unsettling imagery.
An eldritch entity lurks inside the temple, a disturbing domain of death and danger. A mysterious stranger is summoned to this twisted hell to discover the source of evil that emanates from within. Can you survive the devilish traps, tricky puzzles, and monstrous beings looming in Tamashii’s dark corridors?