Tangledeep combines the 16-bit graphics and polish of classic RPGs with elements from roguelikes and dungeon crawlers to create a magical experience for players of all skill levels. Trapped in underground villages with no memory of the world at the surface, you must survive an ever-changing labyrinth to discover what lies above.
Experience rich, tactical, turn-based gameplay as you explore a sprawling dungeon that’s different each time you play. Tangledeep features a customizable job system and hundreds of collectible items that allow you to approach each playthrough in a totally new way!