As a member of Task Force Delta, Army's Elite special forces unit, you'll strive for vengeance for Terrorist Attacks against the United States. Formed to battle terrorism, you will engage in rough terrain against countless enemies with the sole target to eliminate leading terrorists in Afghanistan.
Utilise a modern arsenal of machine guns, assault rifles, sniper rifles and pistols to weaken the terrorists and protect the free world!