Tasty Slot Machine
You start with 1,000 coins - the aim of the game is to wager your coins to try and increase your coins as high as you can.
If you win on a spin, you can either TAKE WIN or choose to DOUBLE of NOTHING in a simple game of RED or BLACK. Keep playing until you run out of coins or want to Cash Out and register your rank in the Leaderboards!
The game will include online leaderboards to allow players to post scores with their friends and the whole world. Leaderboards included are TODAY, THIS WEEK, THIS MONTH.