Travel through the different unique worlds, Find & Collect counterfeit money & hidden stars. Every level can be beaten in many ways, which is decided on your playstyle. You can combine many movement features together and beat the levels with style.
Gameplay of Tax Fugitive is difficult & fast paced with great movement options, such as dashing, wall climbing, air strafing and more. Cruise through over 15 different unique levels filled to the top with traps & enemies. You also need to watch your lives, if they run out all your level progress will be reset and you have to start from the bottom. A lot of one up lives are hidden in every level.