Tcheco in the Castle of Lucio
Tcheco in the Castle of Lucio is an 8-bit, 2D platformer. It’s a challenging, non stop action experience that incentivizes quick thinking, platforming precision and memorization.
Visually and from an auditory standpoint, everything about the game is designed to look and feel like an old school 8-bit game.