Tears of Avia
Create your party from five different classes and dozens of playable characters. Combine hundreds of unique skills to ensure victory and never have the same fight twice as each character features its own upgrade and levelling tree.
Combine abilities to create powerful combos against your foes, or combine defensive abilities to negate the deadliest attacks. Combine burn, freeze, stun, cripple and more to obtain your goals, and use magic and tactics to protect your heroes.
Decide your fate with a deep branching narrative and choice-driven decisions. Your actions may lead to an outcome that the world of Estera may not deserve. Should your party feature characters from all sides of the war, opinions may clash - with disastrous consequences.