Teddy The Wanderer: Mountain Hike
Meet the adventurous Teddy The Wanderer and visit his uncle who lives deep into the mountains. Join the unforgettable field trip and learn the basics of art, color mixing, and shape recognition with the world’s most charming bear!
Traverse the colorful locations full of thoughtfully designed details, and have fun solving dozens of puzzles! Younger and older - everyone will find wandering among nature amusing and enjoyable!