Teddy the Wanderer: Kayaking
Join two friends in a beautiful journey among nature! Teddy The Wanderer and his friend Piglet take an advantage of the spring weather and go on a kayaking trip!
Entertaining and violence free story will keep children occupied for hours. Roam the colorful, hand-painted locations and meet Mr. Catfish, who needs a lesson in kindness!