In Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomised power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies.
With thrilling combat and endless challenges, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!