Temple of Horror
Your soul, just like many others before, has been trapped in the Temple of Horror. It is an unreal place, filled with evil monsters, lost wandering souls, and forgotten evil that are trying to make their way out of the temple.
Escape the dangerous beings lurking in the dark dodge countless deadly traps and slowly unruffle the secret of the Temple of Horror while not just trying to survive but to find your way out of this hell. Are you ready?