Tennis Open 2020
This gameplay feels almost real! In Tennis Open 2020 your real knowledge of tennis will come in handy, since proficiency levels, game styles and moves of particular players have been sculpted to perfection with amazing attention to detail.
Career – get onto the court, play tennis world tournaments and become the master.
Training – work on your form (precision, power, strength endurance...) to get ready for a clash with the best tennis players in the world.
Get full control over every move on the court. It is possible only in Tennis Open 2020!
Natural moves of the player and precise hits (drop shots, lobs, slices, slams) give you that real tennis feeling!
Tennis tournaments from all over the world: France, Australia, Great Britain, even the US.