Terra Alia: The Language Discovery RPG
Welcome to a world where magic and technology go hand in hand. In Terra Alia, every nation has its own rules for using magic, as it is a common part of this world. To avoid conflicts, these nations have come together to oversee magic use in their lands. The first rule they created is learning the local language before you can start developing your magical abilities.
Your adventure begins in your homeland, just after completing your studies at one of Terra Alia's most renowned magic academies. Professor Esperanto, your esteemed mentor, has invited you to continue studies abroad in her exclusive technomancy program. Upon your arrival, you’ve found that the professor has gone missing! What mischievous force could be behind her disappearance? To solve this riddle, you'll need to unlock your magical abilities, but you've got to learn the local language first.
Choose you target language, and expand your vocabulary while confronting mythical creatures, rogue androids, and many other challenges as you journey through the magical realm of Terra Alia!