Terror of Hemasaurus
Terror of Hemasurus is the latest game from Super Blood Hockey creator, Loren Lemcke.
MONSTERS! Hemasaurus! Clocksloth! Salamandrah! Autonomous Hemasaurus! Four terrifying (but also kind of adorable) beasts, each with their own killer moves!
DESTRUCTION! Explosive pixel devastation and mayhem on a monstrous scale! Reduce buildings to dust. Topple skyscrapers. Destroy everything!
STAGES! Do what the game tells you across a variety of levels! Kick cars into buildings! Rescue the cats and dogs! Total a tower in record time!