That's My Family: Family Fun Night
Family Fun Night is the first game from the license That’s My Family with a combination of your best childhood boardgames and original ones! Play 14 different games from Small Horses, Snakes and Ladder, Chess or 4 in a Row and much more in unique settings. Wants to try something else? Why don’t you try our original games such as King of Sieges. Challenge your family and friend in local multiplayer or train yourselves against AI!
Each game features unique setting inspired by History, Mythology, and Pop-Culture. Play your favorite boardgames such as the Greek Mythology Chess, beat your friends in Prehistoric 4 in a Row, destroy fantasy castles in Kings of the Sieges, explore the South American jungle in Snakes & Ladder and much more!
Play with up to 2 or 4 players in local multiplayer depending on the game you choose. Only have 1 controller? Thanks to our pass and play mechanic you can play most of That’s My Family games with only that in local multiplayer! Want some practice? You can also play against AI to prepare your game night!
Explore your apartment to choose your favorite games, change character and enjoy the view!
It’s Family Fun Night! Relive family game evenings in different eras and environments!