The 7th Guest
"The new standard in interactive entertainment." - Bill Gates (Founder of Microsoft Corporation, 1993)
Henry Stauf's mansion has been abandoned for as long as anyone dare remember. Stauf was a master toy maker, a maker of amazing puzzles and this strange, eerie, mansion was his greatest creation.
It stands empty, rotting ever since children started dying with his toys near them, ever since six guests came and were never seen again.
Now, you are in the house, moving from one room to another, trying to remember and trying to forget. Because Stauf's game isn't over. There were six guests the world knew about - and there was one other.
The mansion of horror comes to life again and only you can end this mad nightmare and learn the secret of the 7th guest.