The Amazing Shinsengumi: Heroes in Love
A romance game where you fall in love with members of the famed Shinsengumi. Okita Soji, Saito Hajime, Nagakura Shinpachi, Harada Sanosuke, Todo Heisuke... Which of the rough and passionate Shinsengumi members will you fall for? Featuring character designs by popular artist for women's media, Nagaoka.
The year is 1864, at the end of the Edo period. A group of men bravely took action to extinguish a burning house. Those men were part of a group called the Shinsengumi. In order to protect the city of Kyoto, they would rush to any place that needed them. The curtain rises on the crusade of the members of the Shinsengumi, whose hearts burn as passionately as the flames they fight...