The Ambassador: Fractured Timelines
You’ll play as Gregor, a newly recruited member of the Eternal Fellowship, and an Ambassador of Time. Just as you are learning to use your newfound powers, the Fellowship’s capital city is mysteriously destroyed! As one of the only remaining fellows, you must find those responsible and return Tamaris to its former glory.