The Awakening of Mummies
The Mummies are trapped inside the Pyramid where the evil Pharaoh Cleo has imprisoned them. Use your puzzle-solving skills to guide all the Mummies through the various chambers, but watch out for traps!
Control the group of Mummies together as you navigate holes, crumbling floors, spears that come out of the ground, and more! Collect the specific Runes of each Mummy and arrive with all of them, at the same time, to their respective Totems and then open the door and move to the next chamber of the pyramid.