The Backrooms: Survival
The Backrooms: Survival is a horror game with roguelike elements. Featuring randomized levels, items and events, every playthrough is a fresh one. Players find themselves in seemingly never-ending narrow and tight corridors known as the backrooms, where they will need to explore carefully in an attempt to find a way out. You will need to try and remain sane while seeking out food and drink, and avoiding any possible hostilities lurking around the corners..
Explore through The Backrooms and ascend to higher levels, each level home to different items, objects, events, and company.... Explore levels, and gather items through crafting, trading, and looting. You can even attempt to arm yourself and fight back against any threats with a range of weapons that you can even customize further! Gather crafting materials, you can even mine ore deposits on certain levels to craft items!