The Battle Of Mahjong
“The Battle Of Mahjong” is the best longan game, players can know more about the quintessence of Chinese culture and the fun of mahjong through the challenges from the game. Every missions have certain connections, once you've won all the battles, the hidden characters and different functions are waiting for you! Are you ready for it? A free single user game for you to play until the end! Chinese and English versions are out now, come and join the battle today!