The Blind Prophet
The Blind Prophet is a Point & Click game with a dark, gloomy atmosphere, maintained in a comic book style.
You play the role of Apostle Bartholomeus, on a divine mission to liberate the city from the evil forces plaguing it.
Use your extraordinary power – Stalker’s eye to detect demonic corruption. Find clues to move forward on your hunter’s path and continue the story.
Vic, the owner of a local tattoo studio is happy to return the favor for the help she has given. She knows the town well and will tell you what and where. Edward is an expert regarding the history of the place, antiques, and various symbolic items, which can be handy for you.
An engaging storyline with horror and gore elements and a dose of black humor. Don't worry. The police will not interfere.
Open locks and activate devices with more than just artifacts or everyday objects. Collect "abandoned" parts. You never know when you might need an extra hand or an eye.