The Cat
Explore a hand-drawn world where each scene seems to have been carefully sketched on a piece of paper. The unique aesthetic adds a special touch to the experience, giving the game a cozy and captivating atmosphere.
Challenge your navigation skills on platforms that don't stay still! Rotating platforms add a dynamic element to the game.
Intelligence is the key to success! Tackle engaging puzzles that will test your problem-solving abilities. Each conquered challenge brings our fearless cat closer to the much-desired yarn ball.
Immerse yourself in a charming soundtrack that complements the game's atmosphere. Each musical note adds a layer of immersion to the adventure of our furry protagonist.