Solve an age-old mystery using your powers of deduction to uncover the truth.
The Shijima family have suffered a chain of inexplicable deaths over the past century.
When Haruka Kagami, a mystery novelist, visits the Shiijmas, she finds herself taking on four different murder cases - occurring at different points in time.