The Charming Empire
The Charming Empire is a dating simulation game set in the Taisho Roman era of Japanese history. Popular voice actors known for their talent in anime and video games bring our five main characters to life.
Our heroine, Amane Kosaka, was living a simple yet happy life in the countryside until one day she was suddenly taken away to live in the empire, summoned by her brother Soshi Amazaki the current ruler. Though she was unaware of the underlying circumstances, she finds herself brought to this lively and palpable central city.