Something’s may remain faded but one story sticks with you to this very day.
Slowly unraveling the story of what happened to you, while lying in the crib unaware and innocent. With every minute as you explore you will remember more. Horrors will become real and clear. Was it just fear of the unknown that haunts you or is it more?