The Colonists
The Colonists is a relaxing city building game. Each bot has a job to fulfil, from harvesting crops and fishing at the lake, to transporting resources and discovering distant lands.
Take on a series of individual campaign missions, play randomly generated maps, compete on player-designed creations or build your colony unfettered by any constraints in the sandbox mode.