The Complex
After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. With choose-your-own-path gameplay, your actions and your relationship with other characters will lead you to one of eight suspenseful endings.
Having treated the victims of a chemical attack in the totalitarian state of Kindar, Dr Amy Tenant is a leader in the advancement of Nanocell Technology. Now, in London, news breaks of a blood-vomiting civilian whose identity is far from coincidental. Reunited with an old friend, Amy is trapped in an impenetrable HQ of laboratories—a womb of scientific advancement with a perilous secret.