The Cosmic Wheel Sisterhood
The Cosmic Wheel Sisterhood is a thought-provoking narrative experience from the creators of The Red Strings Club. Featuring a richly diverse cast of characters, Tarot-like card creation, divination, and a branching story that spans time and space, The Cosmic Wheel Sisterhood explores themes of identity, community, and personal responsibility in a beautifully hand-crafted universe.
You play as Fortuna, a Witch living exiled on an asteroid who forms a pact with a forbidden creature in the hopes of regaining her freedom. Reconnect with your Witch friends after a 200 year long exile, meet new Witches, and use the cards you created to pierce through their pasts and futures. As you delve into this universe, you will see yourself immersed in the complex web of interests that surround your coven, leading to a political plot that will define the fate of the Cosmic Witch society.
Enjoy a complex narrative spanning decades as Fortuna comes to terms with her power and the impact her decisions have on others and the fate of her Coven.