The Crimson Flower that Divides: Lunar Coupling
A young girl, Naala, lives in the southern country of Rus. Her mother is abducted by the northern country of Nasla, leaving her as an orphan.
Her childhood friend Auri, the next king of Rus and someone whom she adores like a brother, supported her through her hardships.
Naala was welcomed into the royal family, and began to feel at ease in her life as Auri's bride to be.
・newly-written epilogue stories will be added at a later date! It will be a sweet epilogue after the best ending for the main 8 characters.
・And there will be new, never-before told stories from the perspective of the main characters!