The Curse of Kudan
This title brings together popular character designer Hanekoto and the writer of the "FLOWERS" series, Hatsumi Shimizu!
Experience the eerie tale of the girls who take on Kudan, an apparition that spells misfortune for anyone who lays eyes on it, and witness the development of an unlikely romance as the girls confront a repressed past!
After encountering Touko Shima, a girl struggling with a broken bicycle, on the way home from school, Sakuya Kudan's romantic feelings begin to blossom.
Then, after Touko lays eyes on "Kudan," an apparition that urban legend supposes can foretell disaster, the girls' peaceful lives are turned upside down.
With hopes of protecting Touko, Sakuya visits "The Occult Research Society" on campus and, together with its president, Koto Akinashi, faces the folklore head on.