The Dark Pictures Anthology is a series of stand-alone, branching cinematic horror games that offers two multiplayer modes for a spine-chilling gaming experience.
In Little Hope, four college students and their professor are trapped and alone in an abandoned town, plagued by terrifying apparitions that lurk in the thick fog. To escape, they must unravel the dark secrets of the past and uncover the motivations behind the apparitions before they face eternal damnation.