The Darkside Detective
Where cultists crawl, where demons dwell, where the occult…occults? *ahem* That's where you’ll find Detective Francis McQueen, the lead investigator of the criminally underfunded Darkside Division.
When evil darkens the doorsteps of Twin Lakes City – heck, even when it just loiters around shop fronts or hangs out in shady alleyways – he’s there, ready to investigate the cases that nobody else will. He is The Darkside Detective.