Have you ever wondered... what goes on inside the mind of an android?
Note that a DREAMSCAPE is a reflection of an AI's mental state, and that exploring the mind of a contaminated AI could yield unpredictable results.
THE ENIGMA MACHINE is a first-person sci-fi horror puzzle game that aims to capture the obscurity and unpredictability of games of old, framed within an increasingly unsettling presentation.