The Escapists: Complete Edition
The Escapists: Complete Edition brings you the whole original Escapists experience including all DLC packs as well as Fhurst Peak which is exclusive to Nintendo Switch.
The Escapists is an award winning prison break simulation that provides players the opportunity of experiencing a light-hearted insight into everyday prison life. Master the routine, plan your strategy then execute your Escape.