The Fine Art of Murder
After receiving a cryptic message from a distant relative just before his death, you're pulled into a chilling investigation that leads you down a dark and twisted path.
Unlock hidden "Story Moments"—exclusive scenes and key revelations that can only be uncovered by making the right choices. These special moments offer crucial insights that can help you solve the mystery and lead you closer to the truth.
Crafted with full accessibility in mind, the game features full Narration and a robust Voice Guidance system, allowing you to enjoy the entire experience without ever needing to look at the screen. Whether you engage through visuals or sound, the immersive mystery is tailored for everyone, ensuring no one is left behind on this supernatural journey.