Barcelona, 1977. An ex-cop in a wheelchair witnesses a murder, and teams up with a young ambitious journalist to bring the truth to light. With camera, binoculars and transmitter in hand, uncover the town’s secrets from your balcony in this soul-searching detective mystery.
One stormy night, you witness a murder. Determined to uncover the truth, you form an unlikely alliance with young ambitious journalist Melinda and start your investigation.
Inspired by classic crime noir films and games like Campo Santo's Firewatch, The Flower Collectors is a detective story with a whole lot of heart.