The Forbidden Arts
When the hero of the game, Phoenix, seeks the counsel of a druid to make sense of his visions, she awakens the latent pyromancy within him. This begins an epic journey from Phoenix’s humble beginnings as he seeks to master the element of fire.
The time has come to summon your inner fire and prove to the world you have what it takes to be called a pyromancer. Play The Forbidden Arts today.