The Fox Awaits Me
I was in a stupor, so I didn't know where I was, and I couldn't remember who I was.
There was one bell on a bamboo branch that was ringing as it swayed in the wind.
While still charmed by it, I took this somewhat strange bell and hung it from my neck. "home."
That's when the wind suddenly fluttered around me, and when I looked back at that moment, I saw a small, pale hand.
The fox girl Shua yearns for the main character Kaito while they live in the forest near a pond, the Mountain Deity Mim interferes with Kaito and Shua, and the Grim Reaper Karin accidentally almost kills Kaito.
"The Fox Awaits Me" is a visual novel with multiple choices and endings that features stunning Live2D animation, and swings between sadness, high-energy comedy, and nail-biting fear.