The Garden Path
The Garden Path is a slice-of-life gardening sim that celebrates small moments. No matter how you decide to play, the garden is a tender world of familiar sights and sounds, mysteries, and friendly faces. A space to call your own, to curate, and to reflect.
● A humble gardening slice-of-life sim with real-time progression even when you’re away.
● Designed with short play sessions in mind; with 10-30 minutes of daily errands, visitors, and more to explore.
● Invite another to join you in local co-op mode and nurture your garden together.