The Gardener and the Wild Vines
Travel from tower to tower in search of the missing Prince, braving unique environmental hazards through visually stunning and diverse locations. Follow The Gardener and The Knight as they quest to rescue The Prince in this fairy tale that explores love and all the pain and risks that come with it.
Need to prove your skill? The game doesn't end after completing the story... Take on levels in Challenge Mode with tougher win-conditions and try to win 3 stars on every level!