The Genie of the Wonderful Lamp
The story begins when Aladdin discovers an ancient manuscript that takes him to a hidden kingdom in the stars.
Together with his inseparable friends, the genie and the cunning monkey Abu, Aladdin meets a group of guardian genies who protect the kingdom, but also discovers the presence of a sinister sorcerer who seeks to take advantage of the power of the lamps to unleash unimaginable evil.