The Great Perhaps tells the story of an astronaut returning to Earth destroyed by natural cataclysms.
There, among the ruins he finds an unusual artifact — an old lantern, in the light of which you can see glimpses of another time and travel to the past.
The hero will face the danger in the post-apocalyptic present, as well as in the past. Help him on his journey to find out the true cause of the disaster and save the planet!