The Harmony Chronicles: Chaos Realm Collector's Edition
Initially convinced that this surreal experience can only be a dream, our hero, Mona, resolves to aid in the search for the missing goddess.
Venturing through portals, Mona will encounter werewolves, mermaids, dragons, and other fantastical beings on her way to face off against an unseen malevolent menace!
With stunning visuals, captivating storytelling, humorous dialogues, and challenging puzzles, The Harmony Chronicles promises endless hours of immersive gameplay.