The Hong Kong Massacre
Inspired by classic action movies, The Hong Kong Massacre places you at the center of a hard-boiled revenge story, filled with brutal, cinematic shootouts and vivid underworld locations.
Take on the role of a former police detective bent on exacting vengeance for his partner's murder and use of a mixture of raw firepower, slow-motion and dive/dodge mechanics to tear your way through the criminal ranks.
Dive through windows or dodge behind cover - every shot is lethal, so stay aware of your surroundings and exploit the environment however you can.
Each level features a range of challenges, allowing you to to unlock new weapons as you progress, trading bullets from restaurants to rooftops across a moody, crime-riddled city.