The House of Da Vinci 2
The long awaited sequel to The House of Da Vinci is finally here. Join more than 1,000,000 players from around the world and dive into the 3D puzzle adventure with an outstanding rating of 4.8/5.
Become Giacomo, the apprentice to the Renaissance genius, Leonardo da Vinci. Explore the world full of puzzles, mechanical gadgets and mind-twisting inventions. Travel through time and witness a series of mysterious events that led to the greatest discovery in human history.
Get your hands on hundreds of new objects, 3D puzzles and mechanical brain-twisters waiting to be unraveled.
Go back in time not only to reveal past mysteries and hidden objects – use unique Oculus Perpetua to shape the present in a significant way.
Navigate through mesmerizing locations even more intuitively. All game controls have been redesigned and optimized to feel as intuitive as it gets.
A pleasure for all senses: the whole story is now fully narrated. The goose bumps are inevitable.
Including the one showing Leonardo da Vinci's creation of the famous The Last Supper.